Archiv Mirovy diskuse na stránkách ČSS

Lothlorienn » 03. 01. 2010, 13:25

Andrew opravdu jsem netusil ze jsi takovy hlupak. Ano mel jsem vsazeno. je to snad neprekonatelny hrich nebo co? Kdo jsi prosim te ze me soudis, pan buh? A ty budes vybirat lidi kdo je dobry a kdo ne?

Lothlorienn » 03. 01. 2010, 12:36

Andrew pokud ti nedal Smajda adresu dobrovolne zda se mi opravdu velmi ale velmi netaktni cmuchat po ni a posilat nekam nejake veci i kdyby to byly zlate otazky protkavane diamanty. Dokazu si docela predstavit jaky je hodne ale hodne neprijemny pocit kdyz cloveku prijde dopis s celou adresou na obalce od nekoho o kom nevim kdo je a kdo by opravdu nemel mou adresu znat. Brzdi chlape. Jinak mi prijdes docela fine. Pokud se znate a adresu ti dal pak je to ovsem jina vec.

2 Nostradamus/Lothlorienn » 27. 12. 2009, 18:16

Foret byl v superstar pěvecky větší tragéd, pusť si některá jeho vystoupení. Teď je ale jistě už jinde i díky tomu, že mu někdo poradil a radí, jak s hlasem pracovat. Amiri totéž, navíc si v soutěži nikdy nevzali takovou kládu jako Šmajda. Zas z něho nedělej tak mizerného zpěváka. Třeba Dream on by ani jeden z tebou jmenovaných nedali ani omylem. A jak píše Lilie, Miro má naopak rozsah velice slušný.

caballito » 21. 12. 2009, 23:57

Miro, gratuluju k druhému místu! A díky za ty tři měsíce, kdy jsme měli možnost sledovat tvoji cestu soutěží, díky za tvůj za všech okolností pozitivní přístup a sympatickou bojovnost a odhodlání, díky, že jsi prezentoval písničky, u kterých ani většina lidí nedoufala, že je kdy v superstar uslyší, konkrétně díky za výběr Hunger Strike, Come as you are, Home, Stairway to heaven, Smoke on the water, Welcome to the jungle, Dream on a Watch over you, a díky za všechna osobitá podání ostatních písniček, především Wicked game a Cry me a river, všechny jmenované považuju za to nejzajímavější, co kdy v superstar zaznělo. Speciální dík za výběr Alter Bridge pro superfinálový večer, za odvahu propagovat relativně neznámé kapely a nesázet na jistotu. V tomhle bodě souhlasím s Hejmou, tenhle styl by ti podle mě neskutečně seděl. Zbývá jen popřát hodně štěstí do budoucna, doufám, že o tobě ještě hodně uslyšíme, hlavně v souvislosti s vlastní tvorbou, byla by škoda, kdyby takhle barevný hlas zapadnul. Přeju ti, aby ses mohl věnovat muzice naplno a ještě jednou díky! A pěkné svátky!

Lothlorienn » 21. 12. 2009, 23:07

U pana Miroslava mi porad nejde do hlavy, proc si opakovane vybiral v tak dulezitych bodech souteze pisnicky na ktere zatim nema a nevyzpiva je. Nebo si je nevybral? Zda se mi, ze kdyby byl vychytraly, vybral by si takove, ktere by vyzpival bez klopytancu. - z rozahem C est la vie apod. Tohle me potvrzuje, ze pan Miroslav bude entuziasticky naivni zapalenec, coz je vlastne sympaticky. A ze to, co delal, myslel fakticky uprimne. Takze kdyz jsem pred casem se ptal, ohledne jeho obcasnych uletu, jestli je tak tak hodny a nebo tak vycurany, rozhodl jsem se pro variantu: ZE JE TAK HODNY. Preju mu zarivou karieru v showbiz. Vzdyt to byl muj kun i kdyz ne cerny, ale palomino.

caballito » 20. 12. 2009, 17:39

Miro, zlom dnes večer vaz! Držím pěsti, ať ti to vyjde na 100 a víc procent a užiješ si to podle svých představ!

Lothlorienn » 20. 12. 2009, 17:07

Dobry tohle o tech 3% poslete nekam kde se soustreduji fans. Ja se nemuzu dostat na Novacke diskuze na titulni strane, kde je potrebny mit ID coz sice mam ale diskuze se mi neotviraji. Co se tam deje? Tam chodi i nerozhodnuti lidi. Lukas Ja jsem nikdy nepredpokladal ze cesi jsou takovy nacionalisticky hovada. Vzdycky jsem si to myslel spis o slovacich a v bratislave jsem se s prazskou SPZ znackou schovaval jak partizan v zakopu. ale vidim ze slovaci jsou milejsi jak cesi. Dodo to ja kourim dneska jak komin a vypadam uz jak zombie.A to me vzhled vlastne zivi. uz aby byl konec.

Lothlorienn » 20. 12. 2009, 16:49

Jo jo hlasujte. Posilam SMS a ne jednu. Hodne Jestli nekdo dokaze vyuzit vitezstvi a hodi se jako tvar - vitez SS je to Miro. 3 procenta je houby. To by bylo hruza kdyby prohral o takovou malickost. Prece ho tedka nenechame prohrat.

Lothlorienn » 19. 12. 2009, 01:59

Ja treba nejsem ani nejaka babka ani pubertacka. Ja jsem klukochlap po dvacitce. Me nevadi kdyz ma Miro fanynky jake ma. Vam dvema jo? To neva ze vam to va. Mne se libi cely celucky od hlasivek az po paty. Ale na jeho autogramiadu bych nesel ani kdyby mi za to platili. Hlasy poslete? Na tututu. na tututututu.puta puta puta. Pink SMS na dvanactku.

caballito » 18. 12. 2009, 12:34

to Iva: Moc pěkný, díky za odkazy! Wicked Game je přesně ta písnička, v které Mirův hlas ukazuje svoje nejlepší charakteristiky a tu krásnou barvu.Ta rocková předělávka je zajímavá, ale víc se mi líbí to, co předvedl v semifinále, trochu to zašlapává myšlenku tý písničky, navíc při tom řvaní mnohem hůř intonuje, nicméně instrumentálně to zní dobře.

caballito » 18. 12. 2009, 12:11

to Macyáš a Ivina - jeho Timberlake byl až na ten konec naprosto geniální, z ukňouraný písničky dokázal udělat perlu, jen mě mrzelo, že to nedokázal sám ocenit, perfektně tam ukázal, jak dokáže pracovat se strukturou písničky a jak osobitě je schopen písničku přetvořit. Určitě patří k jeho top výkonům v soutěži, minimálně z hlediska zajímavosti a jeho hlas tam zní úžasně. Dream on se mi víc líbilo na generálce, nevím, čím vším to je, ale Mirovy generálky mi obvykle znějí příjemněji, možná proto, že na to tak netlačí a je to obvykle spolehlivěji odzpívaný.

caballito » 17. 12. 2009, 18:35

Nemůžu si pomoct, ale moc se mi Mirův výběr do superfinále nepozdává. C'est la vie od Gotta je jedna z mála písniček, kde mi Miro nepřišel osobitý a ani ta písnička samotná se mi nelíbí. Navíc mi to přijde jako oživování obstarožní a nezajímavé muziky, Miro určitě zpíval mnohem zajímavější věci. Škoda, že nedá nic rockového, koneckonců i Wicked Game by byla úžasná. Nevím, jestli si to vybral sám, ale doufám, že ne, protože tohle je možná dobrá volba, pokud jde o líbivost, ale je to překvapivé, pokud podle toho mám soudit na Mirovu hudební vyprofilovanost. Upřímně řečeno mě to zklamalo. Tak minimálně by to chtělo tentokrát uchopit úplně jinak, už to původní vystoupení vypadalo trochu jako (asi) nechtěná parodie téhle písničky, i když to bylo odzpívané dobře. Naopak se mi moc líbí písnička od Alter Bridge, skvělá volba a moc se na ni těším. Tímhle mě naopak hrozně moc potěšil, dobrý vkus! Wham - obligátní vánoční píseň, všichni ji slyšeli tisíckrát, pro mě by ani nemusela být, ale snad si s ní poradí. Každopádně držím moc palce, ať to vyjde podle představ!

Lothlorienn » 17. 12. 2009, 18:24

Love hurts je presne pisnicka ktera by vyznela blbe od chodura ale perfektne od smajdy. za predpokladu ze vy ji vyzpival. Neni vzdycky samethlas prednosti. U nekterych skladeb skladbu primo pohrbi

Lothlorienn » 17. 12. 2009, 18:22

Ja bych dal Mirovi aspon jednou Mobyho. Na neho ma hlas a Moby je hudebni genius, i kdyz pevecky az tak ne.Ale jeho skladby jsou bezkonkurencni. Uzo z Bourne indentity extreme ways a nebo lift me up. Uz nekdo zpival Love hurts od Nazareth v tomto behu superstar?

Lothlorienn » 17. 12. 2009, 17:51

Odkud mate ty skladby co budou finalsiti zpivat? Nikde to tu nevidim. Zatim byly vzdycky zarucene typy, hlavne z gorilla.cz, spis zarucena vec, ze ty pisnicky se kterymi vybehli, nikdy finalisti nezpivali. Dokud to nevisi tady, je to spis kec. Kazde kolo nekdo z Gorilla.cz prinese zarucene pisnicky, co budou v dalsim kole, ale jeste nikdy se ty prvni prinesene tipy nezpivaly. Jestli to prislo z gorilla.cz, spis je to zaruka ze tyhle zpivat nebudou.

Lothlorienn » 16. 12. 2009, 15:16

Poslys 12345 ja jsem o sazce nerekl uz tri dny ani slovo. To je vase vec ze o tom furt VY kecate. Nevidim jedinou zminku z meho nicku a o sazku nejde. vypsal jsem pouze proc by mel Smajda vyhrat. He jestli tedy moc chces abych tu spamoval kdyz me tak popichujes tak ja ztratovy uz nebudu at tak nebo onak. Proto to co pisu tak pisu uprimne protoze uz nemam takove nervy a Mirovi to preju protoze je mi ze soutezicich nejblizsi. Hm? Nikdy nefandim tomu, kdo mi je hodne vzdaleny. Intuitivne. Jen jsem napsal proc by mel vyhrat spis jak Chodur a ze by asi nebyl rad kdyby nekdo jakoby pro jeho dobro podporil jeho prohru v superfinale. Zajimave ze Chodurovci nemaji takove myslenkove pochody jakoze pro Chodura by bylo lepsi prohrat. A pri tom chodur je presne typ zpevaka ktery bude pri velke publicite a zejmena promo akcich vnitrne trpet.

Lothlorienn » 16. 12. 2009, 12:19

No minule jsem nemohl protoze jsem byl pryc a nemohl jsem posilat SMS na 900. Ted ho samozrejme podporim. Ale jaksi sam ho do vitezstvi neposunu. Podivejte se jak Chodurovci brousi mobily. A to zrovna Chodur je typ, ktery vitezstvi nevychutna Meli byste jim to nenapadne sdelit. Vitezstvi v teto soutezi dokaze zurocit hlavne typ zpevaka jako je pan Miroslav, tzn, prototyp hvezdy. Pro ty co nezijou zrovna tam kde pan Miroslav. Muze se taky stat ze finalove kolo bude posledni ve kterem pana Miroslava uvidite. Jako vitez bude porad frekventovanym tematem a bude vystupovat verejne. Mate opravdu jistotu, ze pan Miroslav prorazi bez pomoci, ktere se dostane u viteze? Podle chovani pana Miroslava: schvalne, co by si asi pral vic? Byt slavny a cvachtat se ve slave nebo byt ten druhy? Uz jen pro to byste mu mohli dat nejvetsi darek k vanocum a to je pro nej urcite vitezstvi v teto soutezi, kde byl na zacatku otloukankem a porotou ponizovanym outsiderem. Souhlas ze je to i urcita satisfakce za to jak ho urcite kruhy ponizovaly.

Lothlorienn » 16. 12. 2009, 11:51

JESTLI NEVERITE TEDY Neptejte se ho jestli mu vadi druhe misto (protoze to je jiste vynikajici vysledek a porad lepsi druhe nez ctvrte, ctvrte nez seste atd) ale: CO BYSTE RADSI: BYT PRVNI V SUPERSTAR NEBO VYPADNOUT TESNE PRED VYHROU?

Lothlorienn » 16. 12. 2009, 11:48

Pro typ showmana jakym je pan Miro neni jedno jestli je druhy nebo prvni. Veliky kolotoc bude kolem prvniho a jestli nekdo dokaze tohoto vyuzit, tak je to pan Miroslav. On je trosku nekriticky a je otazne jestli ma natolik dobrou vlastni hudbu v supliku, aby to prorazilo samo o sobe. Jako vitezi mu umetou cesticku prvni rok a pak uz si muze na to nabalit vlastni tvorbu. Jako druhy muze jen zurocit slavu, ale nikdo mu nemusi pomoct. Jste si urcite stoprocentne jisti, ze sam dokaze prorazit, a nebo ze se ho ujme nekdo kdo ho vytahne nahoru? JSTE SI OPRAVDU TIM TAK JISTI? Pokud nevyhraje je daleko vetsi sance ze zapadne pro nezajem. Pro nezajem nikoliv divaku, ale lidi v showbiz, bez kterych proste prorazit nejde. Samozrejme ze asi vyda CD, nebo bude koncertovat na nejakych festech spis oblastnich kam ho stopro pusti. Ale do medii a celostantniho povedomi se bez vlivnych lidi v showbiz proste nedostane. A jako vitez tam bude mit na chvilicku stoprocentne pootevrena vratka a muze to vyuzit.

Iva to Lothlorienn » 16. 12. 2009, 11:47

no to vyzerá na veľkú stávku :) pošlem hlasy, asi ste ma ukecali :)